Pages

Mar 9, 2006

"Τι είναι αυτό, καραμπίνα!"

Αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης Χανίων. Μόλις έχω περάσει τις τσάντες από το απαραίτητο έλεγχο ασφαλείας του αεροδρομίου και κατευθύνομαι προς το γκισέ της Ολυμπιακής.

"Έχετε αποσκευές;" με ρωτά μια προϊσταμένη γύρω στα 50.

Πως ξέρεις ότι είναι προϊσταμένη; Έχει αυτή την εμφάνιση της παλιάς. Μαλλί αυταρχικό, στόμα σφιγμένο, γυαλιά στην άκρη της μύτης, 2 κιλά χρυσαφικά, και το ύφος του "πουτ δε κοτ ντάουν σλόουλι"

"Αυτά εδώ", απαντώ δείχνοντας το μικρό μου σακίδιο και την μακρόστενη θήκη με τους αετούς μου.

"Τι είναι αυτό, καραμπίνα!" λέει έκπληκτη αυτή.

"Λέτε να πέρναγα καραμπίνα από τον έλεγχο αποσκευών και τώρα να κάναμε αυτό το διάλογο;" της απαντώ. "Αετούς έχω μέσα"

"Τι αετούς;", η ουρά πίσω μου άρχισε να κοιτά με ενδιαφέρον την συζήτηση, απουσίας καλύτερης δραστηριότητας.

"Ακροβατικούς, ελευθέρου στυλ λέγονται... πως είναι οι χαρταετοί που πετάμε την Καθαρά Δευτέρα αλλά πιο μικροί και κάνουν τούμπες", πίσω μου κάποιοι χαχανίζουν

"Και από τι είναι φτιαγμένοι;" ρωτά εκείνη με αμείωτο ενδιαφέρον. Η ουρά πίσω μου άρχισε να μεγαλώνει

"Από λεπτό πλαστικό και ανθρακονήματα" της απαντώ

"Τι είναι τα ανθρακονήματα", ρωτά κοφτά;

"Έχει σημασία για τον αν θα τους πάρω στο αεροπλάνο"; της απαντώ έντονα

"Έχουν κάτι αιχμηρό;" πριν προλάβει να τελειώσει την ερώτηση της απαντάω κοφτά όχι και της σπρώχνω την θήκη μπροστά της.

"Εεεε καλά...καλό ταξίδι, έξοδος 2"

"Ναι λες και θα έβγαινα ποτέ από την 5" μουρμουράω και φεύγω σε αναζήτηση καφεΐνης

***

Αεροδρόμιο Βενιζέλος, Αθήνα. Γκισέ της Aegean

"Έχετε αποσκευές;" ρωτά μια πολύ γλυκιά υπάλληλος.

"Αυτά εδώ", απαντώ δείχνοντας το μικρό μου σακίδιο και την μακρόστενη θήκη με τους αετούς μου.

"Τι είναι αυτό;" ρωτά έκπληκτη η όμορφη κατά τα άλλα υπάλληλος

"Φτου! Άντε πάλι από την αρχή!"

1 comment:

Anonymous said...

Ακακακα!! Τώρα διαβάζω τις παλιές σου αναρτήσεις-εφόσον δεν γράφεις νέες:P-...ωραία γράφεις χιχι

A wise saying

Home is where your heart is