Pages

Jan 24, 2006

Μια σειρά από ατυχή γεγονότα.

Το πρωί στο ΠΑΛΣΟ ανακάλυψα ότι μου είχαν σβήσει το αρχείο των εξετάσεων και θα έπρεπε να τα περάσω όλα, μα όλα τα δεδομένα από την αρχή

Το μεσημέρι ο τεχνικός που επιτέλους ήρθε να φτιάξει το κλιματιστικό μου είπε ότι το κόστος επισκευής είναι μεγαλύτερο από την αγορά καινούριου και κακώς αγόρασα το ανταλλακτικό

Το απόγευμα χάλασε ένας υπολογιστής στο computer room και μετά από δύο ώρες προσπαθειών έκανα... απολύτως τίποτα

Το βράδυ η Τζέιν στο Τυπογραφείο σχολιάζοντας το μπλογκ μου ανάμεσα σε ένα μπουκάλι Αϊγιωργήτικο και μια πιατέλα με τυριά, μου είπε ότι κακώς δεν ζήτησα από την Τζέιν μέσα στο αυτοκίνητο (βλέπε Νύχτα Εξομολογήσεων) να προχωρήσουμε την σχέση μας και ότι άφησα να πάει χαμένη μια μεγάλη ευκαιρία.

Από εκείνη την ώρα με έπιασε το στομάχι μου.

1 comment:

Anonymous said...

8a symfwnisw me thn apopsh ths tzein..eprepe na eixes kanei kinhsh..htan h katallhlh stigmh...mias pou to eixe ferei kai h koyventa...otan 8eloume kati to diekdikoume..:)

A wise saying

Home is where your heart is