Pages

Jan 20, 2006

Νύχτα εξομολογήσεων

Γυρνούσαμε με την Τζέιν από το Θέρισσο που είχαμε πάει το Σάββατο για φαγητό. Είχε βραδιάσει όταν φύγαμε από την ταβέρνα.

-Τι έλεγες χτες με την Τζέιν στο τραπέζι; με ρώτησε εκείνη
- Εμμμ συζητούσαμε για σας, ήξερα ότι η συζήτηση δεν θα πήγαινε καλά...
-Δηλαδή; ρώτησε εκείνη με ενδιαφέρον. Η Τζέιν οδηγεί πάντα πολύ δεξιά, σε σημείο που σε κάνει να ζαλίζεσαι και να φοβάσαι ότι θα χτυπήσεις πάνω στο δέντρο που εξέχει λίγο από το παρακείμενο χωράφι.
- Ε, με ρώταγε αν μου άρεσε καμία στην παρέα μας και αν είχα κάποια προσπάθεια να τα φτιάξω με καμία από εσάς
- Και; κατέβασε ταχύτητα και μπήκε στην στροφή ακροβατώντας μεταξύ δρόμου και χαντακιού
- Της είπα ότι έχω φάει χυλόπιτα από τις μισές γυναίκες της παρέας, συμπεριλαμβανομένου και εσένα
- ... πότε μου τα ζήτησες;
- Σε ένα συνέδριο στο Ρέθυμνο πριν μερικά χρόνια, αλλά δεν πρόλαβα γιατί κατάλαβες που το πήγαινα και μου είπες τις παπαρολογίες που λέτε πάντα οι γυναίκες όταν δεν θέλετε να τα φτιάξετε με κάποιον, ότι θέλεις να μείνουμε φίλοι κλπ κλπ
- ...
είχα κοκκινίσει αλλά η νύχτα μου έκανε το χατίρι να μην το δείξει.

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is