Pages

Dec 29, 2005

Λίστα δώρων

Η σκηνή ανοίγει με ένα κοντινό σε ένα μισογεμάτο/μισοάδειο ποτήρι μπύρας. Ζουμ άουτ σε μια παρέα 5 φίλων γύρω από ένα τραπέζι. Όλοι σκεπτικοί, άλλος κοιτάζει στο ταβάνι, άλλος τα πόδια του, ο ένας έχει χαθεί στο βαθύ ντεκολτέ της κοπέλας στο διπλανό τραπεζάκι. "Ρε συ τι να του πάρουμε δώρο, αυτός τα έχει όλα...", "δεν έχω ιδέα", απάντησε το ντεκολτέ
Για όποιον έχει πρόβλημα στο τι να μου πάρει για τα Χριστούγεννα/Νέο Έτος/Γιορτή/Γενέθλια ορίστε μια λίστα με τι δώρα θα ήθελα να μου πάρετε για να σας βγάλω από την δύσκολη θέση:
υλικά αγαθά:
* Ο Γαιδουράκος που ήπιε το φεγγάρι - Χρήστος Μπουλιότης
* Το ημερολόγιο ενός τιμονιέρη - Νίκος Καββαδίας
μη υλικά αγαθά
* μια αγκαλιά
* ένα φιλί
* ένα χαμόγελο
* όλα τα παραπάνω
* μια βραδιά παθιασμένου έρωτα
* δύο βραδιές;
Μην μου πάρετε το κάστρο του Μπατμαν, το έχω ήδη, ευχαριστώ, καλές γιορτές

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is