Pages

Dec 17, 2005

Η Τζέιν μας τελείωσε, να σας φέρω μια μερίδα κοτόπουλο;

Χτες το μεσημέρι την ώρα που είχα μια ασφυκτικά αγχωμένη σχεδόν έτοιμη για εξετάσεις Λόουερ χτυπάει τηλέφωνο η Τζέιν. Άφησα την δόνηση να συνεχίσει να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα και συνέχισα το μάθημα κάνοντας μια σημείωση να την πάρω μετά τηλέφωνο.
Είναι η ίδια Τζέιν που τόσο καιρό προσπαθώ να κάνω δικιά μου, η ίδια που κλείσαμε 25 μήνες ανελέητου κυνηγητού.

Χτες τελειώσαμε το μάθημα αργά και δεν την πήρα. Η δουλειά της απαιτεί να σηκώνεται από τις πεντέμησι και δεν ήθελα να την ξυπνήσω. Σήμερα μέσα στον πανικό των εξετάσεων λαμβάνω το μήνυμα: "Εντάξει, καταλαβαίνω την απόφασή σου να μην θέλεις να μου μιλήσεις σου εύχομαι καλές γιορτές και να ξέρεις ότι χρειαστείς, αν χρειαστείς τίποτα πάρε με".

Από όλες τις μέρες όλου του χρόνου έπρεπε να γίνει αυτό σήμερα; αναρωτήθηκα. Πατάω Απάντηση στο κινητό, το χέρι μου πήγαινε αυτόματα στα πλήκτρα, ήξερα ότι κάποια στιγμή θα έπρεπε να της γράψω ή να της πω τα παρακάτω: "Έχεις δίκιο το σκέφτομαι να μην σου ξαναμιλήσω. Στα μάτια σου βλέπω την γυναίκα που θα ήθελα να γεράσω δίπλα της, αυτή που όταν την κοιτάζω η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή και νιώθω ότι αφού δεν μπορώ να σε έχω έτσι τότε ας μην σε έχω καθόλου. Δεν θέλω να είμαστε φίλοι όπως μου έχεις ξαναζητήσει. Για μένα η φιλία είναι συμβιβασμός. Σέβομαι τις αποφάσεις και τις επιλογές σου, ελπίζω να σεβαστείς και τις δικές μου. Δεν έπαψα ποτέ να σε αγαπώ και να ενδιαφέρομαι για σένα αλλά η καρδιά μου μόνο ξέρει πως νιώθω κάθε φορά που σε βλέπω η ακούω την φωνή σου. Η φιλία δεν είναι επιλογή και αν την δεχτώ θα βασανίζομαι κάθε φορά που θα χτυπά το τηλέφωνο, κάθε φορά που θα σε συναντώ στο δρόμο. Αν θες να κάνεις την ζωή μου μαρτύριο ας μου ζητήσεις να είμαστε φίλοι. Ας προσποιηθούμε ότι δεν γνωριστήκαμε ποτέ. Όταν συνειδητοποιήσεις ότι είσαι η ζωή μου όλη και όλο αυτό το καιρό έχω χάσει τον εαυτό μου επειδή δεν είσαι μέρος της ζωής μου τότε ίσως καταλάβεις γιατί επέμενα τόσο. Σ' ευχαριστώ για όλες τις όμορφες στιγμές που μου χάρισες, για το γέλιο σου, την υποστήριξή σου και το ενδιαφέρον σου. Σε μια άλλη ζωή ίσως τα πράγματα να είναι διαφορετικά και τα άστρα μας να ταιριάξουν. Να περνάς καλά, να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις

Ήταν το μεγαλύτερο μήνυμα που έστειλα ποτέ. Η απάντησή της ήρθε μετά από μισή ώρα. Από το να σου κάνω κακό καλύτερα έτσι λοιπόν όπως θες. Κάποια μέρα θα δεις ότι δεν άξιζε ο κόπος να ασχολείσε μαζί μου. Είσαι νέος, δημιουργημένος και όταν βρεις αυτό που πραγματικά θες τότε μπορεί να με δεις φιλικά εγώ θα είμαι εδώ και αλήθεια δεν θέλω να σε χάσω από φίλο. Σου υπόσχομαι ότι δεν θέλω μαρτύριο την ζωή σου γι αυτό θα σεβαστώ την επιθυμία σου. Φιλιά.
Ο εγκέφαλος μου δεν έχει προλάβει ακόμα να καταχωρήσει τα συναισθήματα μου αυτή τη στιγμή. Ίσως η πίεση και το άγχος των εξετάσεων δεν με έχουν αφήσει να το σκεφτώ. Πρώτες προτεραιότητες είναι η οργάνωση των εξετάσεων από την μία, και η στήριξη των δώδεκα παιδιών μου που δίνουν σήμερα και αύριο για το Λόουερ.

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is