Pages

Dec 27, 2005

Πλατωνική ερωτική απογοήτευση

Αρχικά ήθελα να γράψω για τον Πλατωνικό Έρωτα. Τελικά είμαι τόσο φοβητσιάρης που δεν πρόκειται ποτέ να της πω ότι είμαι ερωτευμένος μαζί της αν και το βλέπει στα μάτια μου. Ξέρω ότι δεν πρόκειται να με βοηθήσει καθόλου και ότι θα περιμένει καρτερικά μέχρι να της το πω ώστε να μου πει ότι "με βλέπει σαν φίλο" ή κάποια άλλη ευγενική απόρριψη... και εγώ το μόνο που βλέπω είναι τις πιθανές συνέπειες. Έτσι μπορώ να είμαι ερωτευμένος μαζί της αλλά να μην το γνωρίζει. Ο Πλατωνικός Έρωτας αναφέρεται στον Κόσμο των Ιδεών από τον οποίο αποκλειστικά εκπορεύεται, είναι μη ανταποδοτικός, φιλοσοφικός, νηφάλιος, απευθύνεται στην Ψυχή και στο Πνεύμα, είναι απαλλαγμένος από τα "δεσμά" του γήϊνου πεδίου. Δεν είναι σε καμιά περίπτωση υποκατάστατο του "συνηθισμένου" Έρωτα. Η Πλατωνική Ερωτική Απογοήτευση είναι αυτό που περνάω εγώ αυτή τη στιγμή. Να έχεις παίξει όλη την σκηνή της απόρριψης στο μυαλό σου και να έχεις μείνει με την γεύση εκείνη την πικρή η οποία κάθε φορά γίνεται πικρότερη.

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is