Ο Χατζινικολάου έγραψε πάλι λέγοντας ότι αν ένα ΑΤΜ είχε φωνή θα μιλούσε σαν τον Παπαδήμο. Ή μήπως ο Χάρυ Κλυν το είπε... όχι ο Χατζινικολάου! Σίγουρα ο Χατζινικολάου. (αν σας θυμίζει μαλακία σποτάκι από το Μέγκα τότε θυμάστε καλά.)
Ρε άνθρωποι, το Ε-ΣΟΥ-ΡΟΥ ξέρουμε ότι το μόνο που κάνει είναι να βάζει πρόστιμα στον Λαζόπουλο και στην Ράδιο Αρβύλα. Αυτή την καταραμένη όπως πάει να γίνει ελληνική γλώσσα την έχει αφήσει στο έλεος της μαλακίας των διαφημιστικών εταιρειών. Ας κάνουμε πως δεν θυμόμαστε την σημαία της κρητικής Πολιτείας σε τουριστικό γράφειο σε διαφήμιση της Vodaphone. Στην αρχή με τσάντισε ξανά η vodaphone με τα γκρίκλις, "exeis kai 10euro omilias kai gia na katevazeis" και κάτι παπαριές του είδους. εδώ γίνεται ολόκληρη καμπάνια να χρησιμοποιούμε ελληνικά για να μην εκφυλίσουμε την γλώσσα και η κώλο-εταιρεία της κινητής πρωτοστατεί και πάλι. Η διαφήμιση μου αρέσει γιατί στο τέλος είναι πολύ κίνκι. Μία κοπέλα καβάλα πάνω στην άλλη να κάνουν ιππασία στο δωμάτιο, ουάου, πολύ "προ-χώ" Αμ η Cosmote! Να τσαταρω, να στριμάρω να κάνω ριλόουντ.... ρώτησα τους μαθητές μου τι είναι το στριμάρω και δε το ήξερε κανένας τους. Σε ποιους απευθύνεστε με τα κολο-ελληνικά σας κύριοι. Πάντως αυτό με το να μην ξυπνήσουν οι πέστροφες είναι καλό. Άσε για την λέξη "νταμπλούχος" λες και το νταμπλ είναι ελληνική λέξη. Και μάθετε ρε παπάρες αθλητικοδημοσιογράφοι ή θα πεις /ρεφερί/ ή διατητής. /Ρέφερι/ δεν είναι λέξη. Άσχετοι και αγράμματοι που έχετε και ταυτότητα δημοσιογράφου με αυτά τα ελληνικά. Αμ αυτό το Πι-ΕΣ-ΆΙ η γιαγιά κάτι λέει για την πίεση στην αγορά. Ξέρει κανείς τι είναι πάλι αυτό και το λέτε με τέτοια ευκολία και τρελή προφορά; Α στα διάλα ρε!
Και μιας που μιλάμε για το Ε-ΣΟΥ-ΡΟΥ! Πόσα σας δίνουν τα κανάλια για να κάνετε τα στραβά μάτια με την διάρκεια των διαφημίσεων; είναι δυνατόν να φτάνουν οι διαφημίσεις τα 25 - 30 λεπτά την ώρα. Αυτό δεν γίνεται ούτε στις υπερκαταναλωτικές Η.Π.Α.
Ο Έλληνας ρε αλήτες της MediaMart των γερμανικών συμφερόντων δεν είναι τζαμπατζής. Δεν πίνει τον καφέ και των άλλων με τεράστιο καλαμάκι ούτε πασαλείβεται σε άλλους γιατί τσιγκουνεύεται να αγοράσει αντι-ηλιακό. Ο Έλληνας είναι και δουλευταράς, και υπερήφανος και πρέπει να ντρέπεστε και όσοι δουλεύετε εκεί που δεν έχετε διαμαρτυρηθεί για αυτό το έκτρωμα που αποκαλείται διαφήμιση. Έτσι, έτσι, όλοι δούλοι του ευρώ και των γερμανών. (ναι ρε κολοαυτόματε διορθωτή τους γερμανούς τους γράφω με μικρό "γ" γιατί δεν το αξίζουν που έφτιαξαν αυτό που είναι σήμερα πάνω στις στάχτες ολόκληρης της Ευρώπης με τα λεφτά που έκλεψαν από όλους μας και μην βοήθεια των αμερικανών βοήθεια σας και εσάς - πάρτε και εσείς μικρό "α" για να μάθετε καράβλαχοι).
Ρε άνθρωποι, το Ε-ΣΟΥ-ΡΟΥ ξέρουμε ότι το μόνο που κάνει είναι να βάζει πρόστιμα στον Λαζόπουλο και στην Ράδιο Αρβύλα. Αυτή την καταραμένη όπως πάει να γίνει ελληνική γλώσσα την έχει αφήσει στο έλεος της μαλακίας των διαφημιστικών εταιρειών. Ας κάνουμε πως δεν θυμόμαστε την σημαία της κρητικής Πολιτείας σε τουριστικό γράφειο σε διαφήμιση της Vodaphone. Στην αρχή με τσάντισε ξανά η vodaphone με τα γκρίκλις, "exeis kai 10euro omilias kai gia na katevazeis" και κάτι παπαριές του είδους. εδώ γίνεται ολόκληρη καμπάνια να χρησιμοποιούμε ελληνικά για να μην εκφυλίσουμε την γλώσσα και η κώλο-εταιρεία της κινητής πρωτοστατεί και πάλι. Η διαφήμιση μου αρέσει γιατί στο τέλος είναι πολύ κίνκι. Μία κοπέλα καβάλα πάνω στην άλλη να κάνουν ιππασία στο δωμάτιο, ουάου, πολύ "προ-χώ" Αμ η Cosmote! Να τσαταρω, να στριμάρω να κάνω ριλόουντ.... ρώτησα τους μαθητές μου τι είναι το στριμάρω και δε το ήξερε κανένας τους. Σε ποιους απευθύνεστε με τα κολο-ελληνικά σας κύριοι. Πάντως αυτό με το να μην ξυπνήσουν οι πέστροφες είναι καλό. Άσε για την λέξη "νταμπλούχος" λες και το νταμπλ είναι ελληνική λέξη. Και μάθετε ρε παπάρες αθλητικοδημοσιογράφοι ή θα πεις /ρεφερί/ ή διατητής. /Ρέφερι/ δεν είναι λέξη. Άσχετοι και αγράμματοι που έχετε και ταυτότητα δημοσιογράφου με αυτά τα ελληνικά. Αμ αυτό το Πι-ΕΣ-ΆΙ η γιαγιά κάτι λέει για την πίεση στην αγορά. Ξέρει κανείς τι είναι πάλι αυτό και το λέτε με τέτοια ευκολία και τρελή προφορά; Α στα διάλα ρε!
Και μιας που μιλάμε για το Ε-ΣΟΥ-ΡΟΥ! Πόσα σας δίνουν τα κανάλια για να κάνετε τα στραβά μάτια με την διάρκεια των διαφημίσεων; είναι δυνατόν να φτάνουν οι διαφημίσεις τα 25 - 30 λεπτά την ώρα. Αυτό δεν γίνεται ούτε στις υπερκαταναλωτικές Η.Π.Α.
Ο Έλληνας ρε αλήτες της MediaMart των γερμανικών συμφερόντων δεν είναι τζαμπατζής. Δεν πίνει τον καφέ και των άλλων με τεράστιο καλαμάκι ούτε πασαλείβεται σε άλλους γιατί τσιγκουνεύεται να αγοράσει αντι-ηλιακό. Ο Έλληνας είναι και δουλευταράς, και υπερήφανος και πρέπει να ντρέπεστε και όσοι δουλεύετε εκεί που δεν έχετε διαμαρτυρηθεί για αυτό το έκτρωμα που αποκαλείται διαφήμιση. Έτσι, έτσι, όλοι δούλοι του ευρώ και των γερμανών. (ναι ρε κολοαυτόματε διορθωτή τους γερμανούς τους γράφω με μικρό "γ" γιατί δεν το αξίζουν που έφτιαξαν αυτό που είναι σήμερα πάνω στις στάχτες ολόκληρης της Ευρώπης με τα λεφτά που έκλεψαν από όλους μας και μην βοήθεια των αμερικανών βοήθεια σας και εσάς - πάρτε και εσείς μικρό "α" για να μάθετε καράβλαχοι).
Α! Να μην ξεχάσω. έχεις περισσότερες πιθανότητες να κερδίσεις στο BlackOut αν είσαι ξεφωνημένη αδερφή γιατί σε κρατάνε μέχρι το τέλος επειδή αρέσεις στους τηλεθεατές και όχι επειδή έκανες καλύτερο χρόνο Τρύφωνα!
No comments:
Post a Comment