Pages

Oct 17, 2005

Τι είναι αυτό το Σοντούκου ρε Τζέιν

την ρώτησα πριν μερικές μέρες καθώς έπιανα στο χέρι μου ένα βιβλίο γεμάτο με πλέγματα 9χ9 και διάσπαρτους αριθμούς που είχε πάνω στο γραφείο της ανάμεσα σε αδιάβαστα και μισοδιαβασμένα βιβλία, ετικέτες και εκτυπώσεις.

«Σουντόκου, λέγεται και είχα στείλει ένα ι-μέιλ γι αυτά πριν λίγο καιρό… μα κανείς δεν διαβάζει αυτά που στέλνω;»

«πως παίζεται;», την ρώτησα γρήγορα για να αποφύγω να απαντήσω την ερώτηση.

Αν και μου εξήγησε, αν και το θεώρησα χάσιμο χρόνου, πηγαίνοντας στο Απόγειο να αγοράσω ένα βιβλίο που είχα δανείσει στην φίλη μου την Τζέιν από την Γεωργιούπολη και έφυγε παίρνοντας το μαζί της στην Αθήνα με τίτλο «Το Ζεν και η τέχνη συντήρησης της μηχανής», έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο με Σουντόκου ή Sudoku το οποίο βγαίνει από τις λέξεις suuji wa dokushin ni kagiru που σημαίνει περίπου «οι αριθμοί πρέπει να υπάρχουν μόνο μια φορά», αλλά τα Ιαπωνικά μου είναι λίγο σκουριασμένα από τότε που με εγκατάλειψε μια παλιά Γιαπωνέζα γκόμενα που είχα για ένα περιπλανώμενο άνεργο σογκούν ο οποίος απ’ ότι έμαθα έκανε χαρακίρι γιατί του κόψανε το επίδομα ανεργίας.

Το Ζεν και η τέχνη συντήρησης της μηχανής ξανά δανείστηκε σε ένα φίλο μηχανόβιο (δεν μαθαίνω ποτέ από τα λάθη μου;) και το βιβλίο με τα Sudoku μονίμως μαζί μου όπως ένας αλκοολικός Καθολικός ιερέας κρατά την «Κενή» Διαθήκη που μέσα της κρύβει ένα μικρό μπουκάλι Τζακ Ντάνιελς.

Στο Καφέ το βράδυ να λύνω και 4 κεφάλια γύρω μου να δίνουν συμβουλές. Τελικά είναι πολύ κόλλημα το καταραμένο και ας μην του φαίνεται.

Από το μέιλ της Τζέιν, σόρρυ Τζέιν άλλη φορά θα προσέχω περισσότερο τα ι-μέιλ σου να μερικά λινκς για να παίξετε Sudoku στο Ίντερνετ

http://www.uclick.com/---/
http://www.sudokuonline.co.uk/online_sudoku_games.php
http://users.ntua.gr/---/sudoku.htm

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is