Pages

Oct 9, 2005

Δεν νταρκ σάιντ οφ δε φορς

Γνώρισα την Τζέιν μέσω ενός προγράμματος ανταλλαγής βιβλίων www.bookcrossing.com Συμπαθητική κοπέλα, μορφωμένη με πολύ συγκεκριμένες απόψεις μάλλον λόγο του προσανατολισμού της προς τις θετικές επιστήμες. Ανταλλάξαμε μερικά μηνύματα μέσω του σάιτ και βρεθήκαμε για να γνωριστούμε. Από την πρώτη στιγμή ξεκαθάρισε ότι δεν ψάχνεται για τίποτε άλλο πέρα της φιλίας και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα με αυτό άλλωστε είναι και θέμα χημείας, αν δεν υπάρχουν και οι απαιτούμενες δονήσεις που πας (ρε Καραμήτρο). Πιο επιστημονικά, σύμφωνα με ένα άρθρο που διάβασα στο VITA με θέμα «Υπάρχει κεραυνοβόλος έρωτας», έχει να κάνει με οιστρογόνα και ορμόνες τις οποίες δημιουργεί το σώμα μας και που ενώ είναι άοσμες σε εμάς ο εγκέφαλος μας μετατρέπει σε σήματα. Βέβαια αν ήμουν 1,80 με πιο θεληματικό(;) πιγούνι και χαμόγελο Σάκης (Θεός) να μην άκουγα το ίδιο στόρυ.

Η προχτεσινή συζήτηση στο εμ-εσ-εν εξελίχθηκε κάπως περίεργα. Ρωτώντας «τι νέα;» άρχισα να λαμβάνω κόπι-πέιστ ειδήσεων, οπότε μπήκα και εγώ στο παιχνίδι αντιγράφοντας τις ρήσεις της Έβελυν (Η Έβελυν είναι ένα ρομποτάκι που βάζει τυχαία κείμενα στο τέλος όλων των ι-μέιλ της Ελληνικής Λίστας Ανεκδότων, από ανέκδοτα, σοφίες, στοίχους (με προτίμηση στον Καββαδία), τίτλους από τσοντοταινίες και άλλα. Παράδειγμα:
Η Έβελυν (Jokes-Robot@ceid.upatras.gr) γράφει :Είναι δύσκολο να βρεις την αλήθεια και ακόμα πιο δύσκολο να την αποκρύψεις.

Έτσι λοιπόν όταν τις αντέγραψα αυτό

Η Έβελυν (Jokes-Robot@ceid.upatras.gr) γράφει :Θα' θελα μια σου μόνο ματιά, να με ταξιδέψει μέχρι εκεί,που και ο θάνατος φοβάται να ζυγώσει.Σε φέρνω στο μυαλό και με πιάνει ανησυχία.Θέλω να σε δω...

Έγινε ο πανικός. Το τι χέσιμο έφαγα δεν περιγράφετε. Από μία σου φίλη ή ένα σου φίλο θα περίμενες ποτέ να παρεξηγήσει; Σαφώς και όχι. Το έστειλα πειραματικά σε τρεις φίλες και δύο φίλους μου χωρίς να υπάρχει κάποια προεργασία η εξήγηση για να δω αντιδράσεις οι οποίες ήταν

… καλά δεν μπορούσες να με πάρεις τηλέφωνο
… πως λένε τα ναρκωτικά που παίρνεις να τα πάρω και εγώ
… απόψε δεν μπορώ έχω να πάω σε ένα γάμο
… καλό. Δικό σου;
… ( ) <--- δεν απάντησε ακόμα

Νιώθω ότι είμαι σε συνεχή καταδίωξη. Ούτε τους Χριστιανούς δεν κυνηγούσαν τόσο οι Ρωμαίοι όσο εμένα οι καταστάσεις αυτές. Το ξέρω ότι ζω σε εμπόλεμη ζώνη, αυτό άλλωστε γράφω και στον υπότιτλο του ημερολογίου μου.
Η Σκοτεινή Πλευρά θέλει να κατακτήσει τα πάντα και η πάντα ήρεμη από τα βάθη της δεκαετίας του 80 φωνή του Σερ Άλεκ Γκίνες να ακούγεται μέσα στο μυαλό μου “Use the force Luke”

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is