Pages

Sep 23, 2005

Κοριτσάκι, θέλεις να τα φτιάξουμε; (και άλλες ιστορίες)

Σήμερα μπαίνει η Νταϊάν στο γραφείο γελώντας και μου δίνει δύο χαρτάκια.

Το ένα έγραφε: Η Ρούλα μου είπε πως θες να τα φτιάξεις μαζί μου, είναι αλήθεια;"
Η απάντηση: "Ναι εσύ θέλεις;" και αμέσως από κάτω "ΟΚ"

Αν ήξερα ότι είναι τόσο απλό να κάνεις μια σχέση θα το εφάρμοζα αμέσως... όχι κάτσε να κάνεις ολόκληρη προεργασία, που έτσι κι αλλιώς καταλήγει χαμένη... και όλα αυτά εν ώρα μαθήματος. Οι μαθητές μου δεν παίζονται! Έχουν ανάγει το μάθημα σε ευκαιρία συνάψεων σχέσεων.
***
Σήμερα με πήρε ο γυμναστής μου τηλέφωνο... "Χάθηκες" ακούστηκε η φωνή του μέσα από το ακουστικό... τι να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα. Τρέμω την στιγμή που θα πάω, θα ζυγιστώ και θα με βρει η διαιτολόγος 5 κιλά πάνω... οπότε αποφεύγω να πάω.... που σημαίνει ότι δεν μπαίνω σε πρόγραμμα άρα κινδυνεύω να πάρω και άλλα κιλά... μπρρρ Τελικά πρέπει να το βάλω σκοπό και να ξεκινήσω την Δευτέρα... και από Δευτέρα δίαιτα... (κάπου το έχω ξανακούσει αυτό)
***
Χτες είδα το Eurotrip σε ντι-βι-ντι, πραγματικά μια από τις καλύτερες κωμωδίες που έχω δει ποτέ, πολύ γέλιο, έξυπνο χιούμορ, καλοί οι ηθοποιοί, δεν κατάλαβα πως πέρασαν δυο ώρες. Σε γενικές γραμμές δεν μου αρέσουν οι ταινίες με πιτσιρικάδες.... βλέπω όλα αυτά που θα ήθελα να κάνω όταν ήμουν μικρότερος και δεν έκανα για διάφορους λόγους. Χειρότερη απ' όλες το The girl next door (το κορίτσι της διπλανής πόρτας) από τις λίγες φορές που δεν κατάφερα να τελειώσω ταινία. Απαράδεκτη με βήτα κεφαλαίο.
***
Πρέπει να φύγω γιατί θα αργήσω στο γάμο ενός φίλου μου... αμάν πια, τι έπαθε ο κόσμος... όλοι μέσα στο Σεπτέμβριο πρέπει να παντρευτούν; Μέχρι και σεμινάριο ακύρωσα για να πάω σε γάμους αυτό το Σαββατοκύριακο.... τους οποίους δεν συμπαθώ για δύο λόγους... α. όλοι σου λένε "και στα δικά σου" και σου κλείνουν το μάτι με νόημα και β. με το να μην τρώω κρέας σε ένα Κρητικό γάμο δεν έχω άλλη επιλογή από το να φάω σπίτι μου... τι τραβώ και γω ο vegetable.

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is