Pages

Sep 20, 2005

Τζέιν, ντου γιου σπικ Γκρικ;

Πρέπει να κάνω κάποια μαθήματα ξένων γλωσσών αλλά για την γλώσσα που θέλω δεν υπάρχει κάποιο φροντιστήριο. Αν ήθελα να μάθω Κινέζικα η ακόμα και Σουαχίλι, θα έβρισκα σίγουρα κάποιο δάσκαλο. Τι γίνεται όμως αν θέλεις να μάθεις την εξωτική γλώσσα της Τζέιν;

Πως καταλαβαίνεις τα μηνύματα που περνάει μια γυναίκα; Πως ξέρεις αν σε θέλει και περιμένει να κάνεις το πρώτο βήμα, η αν είναι αρνητική και απλά περιμένει με το αόρατο πιάτο της σούπας στο χέρι; Γιατί δεν μπορώ να κατανοήσω αυτή την ξένη γλώσσα;

Και ενώ θεωρώ τον εαυτό μου καλό στην γλώσσα του σώματος όσο αφορά τους ανθρώπους σε οποιοδήποτε άλλο τομέα, σε αυτόν είμαι μια τραγική αποτυχία. Κάποτε εκμυστηρεύτηκα στην Τζέιν η οποία είχε μετακομίσει μακριά και βρισκόμουν σε απόσταση ασφαλείας ότι ήμουν πολύ ερωτευμένος μαζί της και μου απάντησε "Το ξέρω αλλά δεν έκανες τίποτα γι αυτό". Τι να έκανα αφού δεν είδα κάτι σε αυτήν που να μου έδινε χώρο να προχωρήσω;

Θέλω χρόνο για να καταλάβω την Τζέιν και όταν το καταφέρω έχω κάνει τόση παρέα μαζί της που στο τέλος, χο, χο! "σε βλέπω σαν φίλο"

Μία οπή εν τω υδάτι!

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is