Pages

Sep 14, 2005

Τέρμα το διάλλειμα, τα κεφάλια μέεεσα

Οι διακοπές φτάνουν στο τέλος τους αλλά όπως ο ετοιμοθάνατος προσπαθεί να κρατηθεί στην ζωή, έτσι κι εγώ αρνούμε κατηγορηματικά να παραδεχτώ ότι οι διακοπές μου τελειώνουν.
Όταν έχεις να κάνεις καλοκαιρινές διακοπές κοντά 10 χρόνια φτάνεις στα εξής συμπεράσματα:

Είσαι εργασιομανής
Έχεις διακοποφοβίες
Έχεις λοιπά προβλήματα (δεν έχεις λεφτά)
Είσαι ηλίθιος
Είσαι πολύ ηλίθιος

Έχω να λέω για το άγχος των διακοπών και όχι της δουλειάς. Είμαι άνθρωπος του προγραμματισμού... όχι σε σημείο αρρώστιας. Δεν έχω σημειώσει στην ατζέντα μου 8:50 - 9:10 γράψε ημερολόγιο, αλλά μου αρέσει να ξέρω που πάω και τι κάνω.

Το να κάθομαι σε μία παραλία για ώρες, να ψήνομαι στον ήλιο δεν είναι η εικόνα που έχω για τις διακοπές μου. Στριφογύριζα αδιάκοπα πάνω στην πετσέτα σαν αρνί στην σούβλα. Οι προτάσεις μου για οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα πλην της ηλιοθεραπείας έβρισκε σθεναρή αντίσταση από τους υπόλοιπους και απαντήσεις όπως "κάτσε καλά είσαι εδώ", "που να πηγαίνεις τώρα".

Διάλλειμα τέλος, λοιπόν, κατάλαβες;... μπα δεν με βλέπω να το χωνεύω σύντομα

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is